بلاگ ایران

ساخت وبلاگ

برای مثال در یک سایت آموزش آشپزی، عبارت “سالاد سزار” می‌تواند ما را به صفحه‌ای هدایت کند که محتوای آن درباره چگونگی تهیه سالاد سزار است.

کجا می توان انکر تکست خود را قرار داد هر فرصت پیوند نیاز به یک استراتژی متن لنگر منحصر به فرد دارد. بیشتر از همه باید از این نوع انکر تکست برای لینک دادن به صفحات سایتتان استفاده کنید؛ یعنی از کلیدواژه اصلی صفحه مقصد را به عنوان انکر تکست به کار ببرید تا ربات‌های گوگل متوجه موضوع اصلی صفحه مقصد بشوند و آن را در نتایج جستجوی مرتبط ایندکس کنند.

البته شما تنها نیستید چون گوگل هم اهمیت زیادی برای آن قائل است. پس بیائید با هم هر آنچه از انواع انکرتکست در لینک سازی https://www.tesmino.com/blog/anchor-text  که به انکر تکست مربوط است را بررسی کنیم.

 
شوند و توسط گوگل به عنوان نشانه ای از ارتباط وب سایت ها یا دامنه ها در نظر گرفته می شوند. آکادمی وبسیما با هدف آموزش تخصصی سئو و بهینه سازی سایت در کنار به روز ترین متدهای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری راه اندازی شده است.
استفاده از متن لینک بهینه درون لینک‌های داخلی، به موتورهای جستجو برای یادگیری ساختار وب سایت شما کمک می‌کند. برای ایجاد انکر تکست کافی است کلمات مورد نظر را هایلایت کنید. چگونه یک رپورتاژ آگهی تاثیرگذار بنویسیم؟

بیشتر بدانید: https://tesmino.com

بلاگ ایران...
ما را در سایت بلاگ ایران دنبال می کنید

برچسب : انواع انکرتکست, نویسنده : رفیعی fadatyekhak بازدید : 237 تاريخ : جمعه 9 آبان 1399 ساعت: 23:09